Sunday, January 13, 2008

bowling time...

Awal muharam 1429.konco2 sume telah ker Megamall Penang utk mnunaikan suatu hasrat yg murni (menghabiskn duit.hehe). tp aku ngan mok ade misi yg lbih pnting iaitu mncari cd solidworks.(alasan gak tu).yg sbnrnye x puas ati pasal kalah boling ngan afiq hrtu.hehe.

Nway time tgh mkn dkt KFC tu,de la sorg mamat tu igt aku nk curik sos cili.bajet aku xde duit ke nk beli sndiri.huhu.aku cuma nk kenekn mok je.tgok dia bwk cili sos tu balik bilik.haha.last2 kantoi lak.nsib baik la dia x mrah aku.klau x aku sruh ketua konco marah balik org tu.tp segan gak la kene marah.ish2.malu den.:p.apesal ntah hrtu.kutuk org sket je trus dpt balasan.ish2.insafnye la....

yg ni skor board time afiq klhkn aku.aku gune nick daniel time ni.tgok cambest je.tp suwey lak.kalah teruk.wuwu....afiq a.k.a mokky gagah menjuarai carta.
list dr atas:aku, ijat, afiq, ngan syed.


yg ni plk time aku menang beso hrtu."nama saya RAIN".xpe2.pasni le lwn lg kn mok.hehe.
dendam terbalas akhirnye..yahuuu....
list dr atas: sitai, aku, afiq, syed ngan jat.
geng2 couple pnye skor xde.xsmpt nk amik.huhu...


gamba skorboard slapas dizoomkn.:p
lg sket je leh main MASUM.


percubaan ketua konco untuk mggu konsentrasiku dlm mmbuat balingan.huh..



snyum2.tp duit abis.wowo....





sitai berasa amat gembira kerana berjumpa dgn kamera.hehe.

pasni bile nk g men boling lg la agaknye.kije bnyk x wat lg.:(

2 comments:

Jauze said...

cam sial je pokkk... weh muke ko pakai topi tu macam bapok btol laaa.....

CAHAYAHIDUPKU said...

hebat gak ko main bowling